Sunday, November 7, 2010

Cinta pandang pertama...

Cinta pandang pertama...

Bila hati terdetik.... Bila mata terpandang... Bila telinga terdengar... Kasih pun terungkai...

Lalu senyum pun tersipu malu...

ADAKAH ITU CINTA PANDANG PERTAMA...?

To me, the answer is yes coz that is what happen to me when i look at her..(fuhh,omputih la plak,hehe..)..hari demi hari mmg suara si dia yang sentiasa di cari..xde duit nak reload sanggup guna public fon..almaklumlah, belum confirm lg dapat pikat hati si dia..so, momentum perlu sentiasa dikekalkan..bagi anda yang mengalami cinta pandang pertama ini saya sarankan sedikit tips di bawah:

Kereta yang bergerak jika anda berhenti daripada menekan pedal minyak akhirnya akan perlahan dan berhenti. Begitu juga hubungan anda dengan si dia, sentiasa bahagikan masa anda dengan betul untuk berhubung dengan si dia. Kekalkan momentum perhubungan ini sehingga anda dapat rasakan sendiri respond positif daripada si dia. Sebagai contoh, si dia mula rindukan anda apabila anda tidak melayannya, memerlukan anda disaat si dia berhadapan dengan masalah, si dia mahukan hari- harinya sering bersama dengan anda, dan banyak lagi respond positif yang anda sendiri akan perasan. (Peringatan!Jika anda yakin dan pasti maka tunggu apa lagi, sambarlah peluang tersebut! miliki si dia segera!!!)
Jika hasilnya negatif, usah risau… sabar dan berdoa sehingga anda mendapat respond yang positif.. Jika hasilnya tetap negatif, usah buang masa anda! Cari yang lain, sentiasa ingat.. Jalan pasti ada mesti ada Cara!
THE BEST MAN WIN!

No comments: