Sunday, November 7, 2010

'DIA' yang bertakhta dihatiku...

Masih teringat sms pertama yang dihantar kepada si dia  "beza antara KNK dgn KDNK ialah Ros & Z" (via 3310 i). Huhuhu,ape motifnya tu? x tahu la,time ni memang tengah angau dengan si dia yang bernama Ros.

Pertemuan pertama di SMK Putra dikelas 6B 1 pada tahun 2004 telah berpanjangan hingga ke hari ini..Dia memang menarik, ada sesuatu dlm dirinya yang membuatkan hati ini tertaut..For info, dari form 1 hingga form 5 hati ini x pernah terdetik untuk perasaan sebegitu rupa malahan cukup anti dengan pasangan2 couple kt sekolah, tp entah mengapa kali ini lain benar jadinya..

Puas ku cuba untuk menafikan rasa hati yg terbuku itu namun x dapat. Tamat je waktu persekolahan hati ini terus gelisah menanti hari esok untuk melihat si Dia lagi. Mmg parah, x boleh dibiarkan..terfikir mcm mana nk meluahkan rasa hati pada si Dia, nk tulis surat mmg x pandai (blog ni adalah hasil penulisan yang pertama), nk suruh org bgtau takut malu diri sendiri. Seminggu masa diambil untuk memikirkan cara untuk meluahkan dan akhirnya........

Aku nekad sebab dah x tahan dengan isi hati yang terpendam. Luahkan saja sendiri pada empunya badan, itulah keputusan yang di ambil.. Mmg kelakar bila dingatkan kembali detik waktu itu,dari mana datangnya keberanian sebegitu, aku pun x tahu...Diterima atau tidak x mnjadi persoalan pd waktu itu, yg penting luahkan dulu..Gentleman la konon.
.hahaha..

antara ayat yg terkeluar pd detik itu, "saya suka kt awak & nk kenal awak lebih lg..sya xle lupakan awak,tiap kali balik dr sekolah sya x sabar tunggu hari esok untuk tengok awk lg"...alamaakkk,malunya aku,tapi tebalkan muka je time tu sbb aku betul2 nk Dia..Dan keputusanya.......









to be continue (next post).....

No comments: